Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Oscar - 18 augusti 2009 21:40

... Fikade mattarna med torkat kött och macka och mjölk och jag fick smaka på köttet lite drann men matte sa att det var för salt för mej så jag fick bara några små bitar men det var i alla fall JÄTTE GOTT!!

nu ska jag sova lite innan jag och matte går ut sista gången.

Hoppas jag träffar den där lilla söta hunden eller Madicken eller Tjorven!

Hejdå så länge!

Av Oscar - 18 augusti 2009 11:49

Idag fick jag gå ut på balkongen en stund på morgonen.

Då stoppade jag ut nosen mellan en springa och såg nåt och då började jag skälla jätte mycket och mattarna trodde jag ville in men jag bara tittade på matte och sen fortsatte jag skälla.

Det var samma sak igår på sista promenaden fast då skällde jag på en hund som var jätte söt!

Matte tycker att jag är fjaskig bara för att jag skäller på dom mindre hundarna och jag är 6 år och vill leka lite.

Vadårå? ;) Matte sa också att jag skulle väcka hela kvarteret om jag fortsatte skälla men jag ville ju bara leka  lite och hunden va ju så söt!! :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du någon hund?
 Ja!
 Nej
 Jag har alltid velat ha en och ska snart skaffa en!
 Jag ÄR en hund!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards