Direktlänk till inlägg 21 augusti 2009

OJ!

Av Oscar - 21 augusti 2009 10:59

Här har jag glömt att skriva på ett litet tag!

I förrgår åkte mattarna på stan och shoppade lite och sen när dom kom hem så blev jag SÅÅ GLAD!

Och igår for dom också dit fast då fick jag följa med för det  var mycket svalare ute då så det blev inte så varmt i bilen för mej.

Och idag ska dom fara och bada så jag får vara hemma idag också för om jag behöver ta en promenad så kan dom ju inte bara springa ut i bad kläder. Det skulle ju se ut!

Men när dom kommer hem så blir jag nästan överlycklig!  Och

får mycket beröm också sen får jag gå ut med matte.


Till detta badhus så kallat paradisbadet ska mattarna om en stund men innan det ska jag få gå ut en gång!


Paradisbadet!

 
 
Aamor

Aamor

21 augusti 2009 22:44

Så kul dina mattar måste ha haft på det badhuset!

http://aamor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oscar - 22 september 2009 14:14

Såg jag att jag hade fått! Jag har varit upptagen med tjorven nu när jag inte har skrivit hon löpte ju... Men nu ska jag göra utmaningen som jag fick av Julia         Regler: det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg...

Av Oscar - 10 september 2009 19:02

... Och ny bakgrund har vi ju fått! Det gillar jag eftersom den är grön och det är ju en av mina favorit färger Jag har ju sett att det finns smileysar också dom är så söta tycker jag. I måndags fick jag följa med matte till jobbet (jag skulle...

Av Oscar - 31 augusti 2009 18:11

...Jätte bra :D  han gillar jag verkligen! Det ser så otroligt häftigt ut när han gör sina "moon walks"!   ...

Av Oscar - 31 augusti 2009 18:02

röd! när vi hade varit på ica förut så klev vi ut ur bilen (som var röd) och jag stod och speglade mej en lång stund innan JAG ville gå fastän mattarna ropade! och sen samma sak på nästa röda bil.... och det var samma sak med gröna och blåa bilar dom...

Av Oscar - 28 augusti 2009 15:44

 ...är det fredag och veckar klockorna slutar att ringa  (antligen) ;)  Lill matte har bakat kladd kaka. Det luktar JÄTTE  GOTT! ;) Jag har fått smaka en liiiten bit av Matte men inte så mycket eftersom det är choklad... Men nu ska matte laga mat, p...

Presentation

Omröstning

Har du någon hund?
 Ja!
 Nej
 Jag har alltid velat ha en och ska snart skaffa en!
 Jag ÄR en hund!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards